Vandaag besteld, morgen bezorgd Uw Sony specialist 1 jaar garantie Klanten geven ons een 9.1 050 230 94 89

FAQ Levering

Wij begrijpen als geen ander dat u zo snel mogelijk het bestelde onderdeel (accu, oplader, autolader of toetsenbord) voor uw Sony Vaio laptop in huis wilt hebben. Sony-Accu-Adapter.nl streeft ernaar zo snel mogelijk de bestelde artikelen bij u thuis af te leveren. Op deze pagina hebben wij om deze reden de meest gestelde vragen omtrent de levering en het retourneren voor u in kaart gebracht.

Levering

1. Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Onderstaande tabel geeft aan wanneer u levering van ons kunt verwachten. In de linkerkolom vindt u de besteldag en rechts de bijbehorende verwachte afleverdag. Dit schema geldt voor zowel levering in Nederland als wel in België.

PostNL, GLS bezorging

 Besteld op:  Levering op: *
 Maandag voor 18:00u  Dinsdag tussen 08:00 - 21:30u
 Dinsdag voor 18:00u  Woensdag tussen 8:00 - 21:30u
 Woensdag voor 18:00u  Donderdag tussen 08:00 - 21:30u
 Donderdag voor 18:00u  Vrijdag tussen 8:00 - 21.30u
 Vrijdag voor 18:00u  Zaterdag tussen 08:00 - 18:00u
 Zaterdag voor 18:00u  Maandag tussen 08:00 - 21:30u
 Zondag  Dinsdag tussen 08:00 - 21:30u

* 1 dag levering is onder voorbehoud van overmacht situaties als gevolg van onjuiste adressering, of andere onvoorziene omstandigheden die de levering doen vertraging.

2. Levering in België

Sony-Accu-Adapter.nl levert binnen 1 dag in België mits de bestelling voor 18:00u is geplaatst.

3. Kan mijn bestelling door de brievenbus is wordt de bestelling middels pakketpost verstuurd?

Alle bestellingen worden middels pakketpost verstuurd (PostNL of GLS). Een Sony Vaio accu of adapter is simpelweg te dik om door de brievenbus te krijgen. Daarnaast vinden wij het erg belangrijk dat u te allen tijde het pakketje kunt volgen en dat is alleen mogelijk met pakketpost.

4. Kan ik mijn bestelling volgen middels track & trace?

U krijgt per mail een track en trace volgnummer, hiermee kunt u eenvoudig uw bestelling volgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om het pakketje in ontvangst te nemen?

In geval u niet thuis bent, zijn er 3 mogelijkheden:

1. De bezorger zal proberen uw pakket bij de buren af te leveren. U krijgt hiervan een briefje door de brievenbus zodat u weet op welk huisnummer het pakketje op u ligt te wachten.

2. Indien er geen buren zijn die het pakket in ontvangst kunnen nemen zal de zending de volgende nogmaals worden aangeboden door de bezorger. U krijgt hiervan een bericht in de brievenbus.

3. Als er naar meerdere pogingen het pakket niet afgeleverd kan worden, zal het retour gaan naar het distributiecentrum. Middels een briefje in uw brievenbus kunt u aangeven wat u met het pakket wilt. Wilt u het op een alternatieve datum alsnog aangeboden krijgen of wilt u het afhalen op een alternatieve afhaallocatie.

4. Als bovenstaande 3 scenario’s ook niet tot uiteindelijk aflevering bij u leiden, zal het pakket retour komen naar ons. Na ontvangst zullen wij het pakket weer terugboeken op de voorraad en het aankoopbedrag van het artikel(s) aan u crediteren.


Retourneren

Wanneer u van Sony-Accu-Adapter.nl een product ontvangen heeft maar u wilt afzien van de koop, kunt u dit retourneren. In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft u als consument een afkoelingsperiode van 14 dagen waarin u het product zonder opgaaf van reden kunt retourneren.Indien u het volledige aankoopbedrag terug wilt ontvangen, indien mogelijk in originele staat en verpakking te retourneren. Het product mag niet beschadigd zijn en u dient het pakket op goede en degelijke wijze terug te sturen. De verzendkosten die door u gemaakt zijn worden niet vergoed bij retourneren.

Retourneren hoe werk het?

Stuur ons een email met hierin:

  1. Uw ordernummer;

  2. Het emailadres waarmee destijds de bestelling is geplaatst;

  3. De productnaam van het te retourneren/ om te ruilen artikel;

  4. De reden van uw retour

Zodra wij uw retouraanvraag hebben ontvangen zullen wij u direct nadere instructies sturen. Wij zullen u per email op de hoogte houden over uw retouraanvraag. Vermeld bij uw retouraanvraag uw bestelnummer, besteldatum, de productnaam en kort en bonding de reden van uw retour.

U wilt een product aan ons retourneren. Kijk in onze Algemene Voorwaarden voor alle details betreffende uw Recht op retour.Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens: Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar MacBook-Adapter.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).